Darmowa Dostawa - warunki promocji

Promocja „Darmowa Dostawa” dotyczy tylko wybranych produktów, zakupionych w cligo.pl, spełniających następujące warunki

  1. Zakres promocji:
    • Darmowej Dostawa obejmuje wybrane produkty Cligo.
    • Minimalna wartość zamówienia to 500 netto, czyli 615 PLN z VAT
    • Darmowa Dostawa dotyczy  produktów wysyłanych standardową paczką kurierską. Najdłuższy bok paczki nie może przekraczać 120 cm
  2. Darmowa Dostawa nie dotyczy produktów wysyłanych  przesyłkami paletowymi oraz paczkami gabarytowymi, których jeden z boków jest dłuższy niż 120 cm. .
  3. Wyłączenia i ograniczenia:
    • Darmowa dostawa nie łączy się z innymi promocjami i kodami rabatowymi.
    • Darmowa Dostawa nie jest realizowana poza granicami Polski
  4. Termin obowiązywania oferty
    • Promocja wchodzi w życie z dniem 27.07.2024.
    • Promocja obowiązuje do odwołania 
  5. Produkty wykluczone z promocji Darmowej Dostawy są  oznaczone jako „gabaryt”
  6. Produkty spoza promocji Darmowej Dostawy, realizowane są zgodnie z cennikiem sklepu.
  7. Cligo.pl nie dolicza dodatkowych opłat za transport, jedyny koszt wynika z refakturowania usługi kurierskiej.
    •  
qwwrty5251_Customer_satisfaction_Score_use_real_people_--ar_5_7a792604-2766-4fce-9441-a113094d6ebf_2

Reklamacje dotyczące produktów Cligo należy zgłaszać mailowo na adres:

reklamacje@cligo.pl

pisemnie na adres:

INVENTOR Andrzej Trzaskowski
ul. Szczakoska 43
05-555 Kotorydz

w terminie 14 dni od powstania przyczyny reklamacji.

O zachowaniu terminu do złożenia reklamacji decyduje data nadania listu poleconego lub wysłania wiadomości e-mail zawierających reklamację.

Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Kupującemu.

Pisemna reklamacja powinna zawierać: numer faktury zakupu, imię i nazwisko Kupującego, NIP, jego adres korespondencyjny oraz opis i wskazanie przyczyny reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 7 dni od dnia ich doręczenia.

Kupujący o decyzji zostanie powiadomiony listem poleconym wysłanym na adres Kupującego podany w reklamacji lub w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres, z którego Cligo otrzymało reklamację, w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Dodatkowo zespół Cligo skontaktuje się z Klientem telefonicznie, celem ustalenia ewentualnych braków, lepszego zrozumienia sytuacji oraz ustalenia chronologii dalszych działań.

Inventor Andrzej Trzaskowski, jedyny właściciel marki Cligo, jest podmiotem realizującym świadczenia gwarancyjne.
Zakres odpowiedzialności firmy Inventor Andrzej Trzaskowski jest tożsamy z odpowiedzialnością marki Cligo.